01 Januari, 2009

Kursus Kejurulatihan Berbasikal Spesifik Tahap Satu Di Cocobay Condo Beach Resort Port Dickson N9 26-30 Dec 2008











9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada kursus basikal jugak ke? Ini kira bagus juga,nak tanya lah nie macam mana nak sertai kursus ini yer.....?

Hamba Allah.

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

nak join team kayuh basikal beramai2..tp jauh arr...
kat tganu ek..

heheheheh....takpe2...kayuh basikal mainan anak buah pun bleh kan kurus...muehehhe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

PLBD DUNGUN berkata...

Hamba Allah...!!!!

Berminat ker.....
Untuk tahun 2009 ada banyak kursus yang akan dijalankan dan bermohon dengan MNCF.

PLBD DUNGUN berkata...

yanie....!!!

Memang jauh lah kalau nak join dengan kami tapi kat Putra Jaya pun ada aktiviti berbasikal nih...!!!

Bagus juga kayuh basikal anak buah tu.....kot kot nangis anak buah tu sebab basikal dia orang patah......
he.he.he......!!!!!

Along Arman berkata...

salam pagi DCT.. sini pun hujan.. gelap bebenor ari nie.. wahh.. siap nak g skolah lagi tuh.. baguslah.. melentur buluh biar dari rebungnya.. apa-apa pun.. gewd luck untuk semua..

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

semlm dah try naik basikal danial...ok jer...tak payah pun...hahahha...rim tayar senget sikit la...

kekkekeke

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

PLBD DUNGUN berkata...

Nasib senget rim aje...kalau patah ngamok lah pulah si danial tu...kekekeke....!!!

Fairoz Izni Abd Ghani berkata...

Tahniah kepada peserta khusus tahap satu spesifik berbasikal. Semoga ilmu yang di pelajari dapat memajukan pelumba2 negara dan Malaysia. Belajar dan terus belajar.

PBD berkata...

Terima kasih Coach..moga sukan akan lebih meriah dihari mendatang.