12 Ogos, 2008

SEMANGAT YANG MEMBARA SEMASA SESI LATIHAN DISEBELAH PETANG


Seramai 13 pelumba skuad pelapis Persatuan Lumba Basikal Daerah Dungun bergambar beramai ramai di hadapan Hotel UiTM Dungun selepas sesi latihan petang dalam persiapan untuk menyertai Kejohanan Lumba Basikal anjuran Sport Excel yang akan diadakan di Kangar Perlis pada 15-17 hb Ogos 2008 nanti.

Walau pun Persatuan masih lagi dalam serba kekurangan tetapi setiap pelumba pelumba begitu bersemangat dan akan berjuang berhabis habisan untuk memenangi setiap acara yang bakal ditandingi. Harapan Persatuan agar pelumba pelumba semua dapat meletakkan diri setandingan dengan mereka mereka yang telah berjaya seperti Azizul, Amir Mustafa dan lain lain pelumba jadikan mereka sebagai idola anda, malah bakal meletakkan diri anda setanding dengan nama nama besar pelumba basikal di Terengganu, Malaysia, malah peringkat Asia dan Dunia.

Persatuan berdoa agar anda semua berjaya dalan bidang sukan yang anda minati dan dapat melakukan sesuatu kejutan yang mana boleh membanggakan ibubapa anda, jurulatih anda, negeri anda, negara anda dan akan lebih membanggakan Persatuan Lumba Basikal Daerah Dungun. Persatuan mengharapkan agar kejohanan kali ini akan menjadi batu lonjatan untuk meraih kejayaan yang lebih baik dan akan menempatkan anda untuk menjadi seorang yang lebih terkenal dan di segani oleh pihak kawan ataupun lawan

" BERJUANG DENGAN SEMANGAT YANG MEMBARA"

3 ulasan:

Arnaz M. Khairul berkata...

Go Jimi! Wa percaya lu boleh buat. Jangan putus asa. Teruskan perjuangan!

East Coast Cycling Team berkata...

Thanks arnaz for ur support.

Tanpa Nama berkata...

Semoga berjaya......!!!!!


Oleh : Din Rusila