29 Ogos, 2008

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DAN ULANG TAHUN KEMERDEKAAN NEGARA KE 51.

Alhamdulillah......! Bershukur kita kepada Allah S.W.T kerana menemukan kita sekali lagi dengan bulan Ramadhan yang mulia pada tahun ini. PLBD Dungun berharap agar anda semua akan dapat menjalankan ibadah puasa seperti yang dituntut oleh Agama Islam. Walau bagai mana pun latihan tetap akan diadakan tetapi pada sebelah malam selepas solat Tarawikh. Jangan nak ponteng latihan........tau.....!!!.


MERDEKA..!!! MERDEKA..!!! MERDEKA...!!!MERDEKA..!!!MERDEKA...!!!MERDEKA...!!!MERDEKA............!!!!!!!!!!!!!!!!!! Malaysia menyambut ulangtahun kemerdekaan yang ke 51 pada tanggal 31 ogos 2008 akan datang. PLBD Dungun mengucapkan selamat meyambut kemerdekaan kepada seluruh Warga PLBD Dungun. Apakah sumbangan anda kepada kemerdekaan Negara Kita Malaysia?????
P/S ;- PLBD Dungun mengucapkan selamat berangkat dan selamat berjaya kepada Rozimi (Abang Jimie), Ariff, Irfan, Zulhafis (Agong), dan Azmanira ke Singapura untuk menyertai acara Lumba Basikal Bukit (MTB) yang akan berlangsung pada 30 - 31 Ogos 2008. Buat yang terbaik demi menaikkan lagi nama Persatuan Lumba Basikal Daerah Dungun dan semoga
selamat pergi dan selamat kembali serta jaga nama baik Negara Malaysia.
Selamat Berjaya....................!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: