05 Ogos, 2008

PERSATUAN LUMBA BASIKAL DAERAH DUNGUN

DENGAN INI BLOG PERSATUAN LUMBA BASIKAL DAERAH DUNGUN DIRESMIKAN
Persatuan Lumba Basikal Daerah Dungun dianggotai oleh seramai 60 ahli,seramai 40 pelumba adalah merupakan pelapis. Persatuan ini juga telah melahirkan beberapa jaguh dalam acara berbasikal seperti Azizul Hasni, Amir Mustafa, Mohd Noor Riduan, Mohd Azrul Hafiz dan Mohd Nazreen. Mereka mereka ini telah mengharumkan nama Daerah Dungun dan juga Persatuan Lumba Basikal Daerah Dungun serta mengharumkan nama Negeri Terengganu. En.Rozimi selaku jurulatih dan pengurus pasukan memainkan peranan utama bagi melahirkan pelumba pelumba basikal yang berbakat dan bakal bergelar juara di Malaysia mahupun diperingkat Asia dan Dunia. Persatuan mengucapkan syabas dan tahniah diatas kegigihan serta kesungguhan En.Rozimi.

3 ulasan:

East Coast Cycling Team berkata...

Semoga maju jaya hendak nya....! Syabas Persatuan Lumba basikal Daerah Dungun....! Gateh weee!!!! Gateh jangan wat letih....!

Wan Amirul Azizi berkata...

Selamat Maju Jaya pada PLBDD, semoga kegigihan dan usaha berterusan membuahkan hasil, perhebatkan lagi latihan agar Dungun dapat melahirkan ramai lagi pelumba berbakat yg mampu mengegarkan track antarabangsa dan bukan sekadar gah di kampung sendiri, dan moga akan lahir nanti manusia seperti Lance Armstrong, Eddy Merckx, Bernard Hinault sekadar menyebut beberapa nama. tahniah kepada En Rozimi yg atas daya usaha berterusan saudara.

East Coast Cycling Team berkata...

Terima En.Wan Amirul Azizi kerana memberi perangsan kepada pelumba pelumba pelapis kita semoga apa yang dihajat dan dicita cita akan membuahkan hasil.....inssyallah. Anak Dungun Boleh.