11 Februari, 2009

JBS Bike Kuantan Pahang

Mr.Zaid Lim ( President)
JBS Bike Trading
No.4J, 4K, 4L Jalan Besar,
25000 Kuantan, Pahang Darul Makmur,
West Malaysia.
Tel/Fax 609-5149966
H/P 013-9803366
e-mail : jbsbike2u@yahoo.com

Untuk mendapatkan basikal yang baik, peralatan basikal serta alat alat ganti basikal anda di persilakan untuk berkunjung ke Kedai JBS Bike seperti alamat diatas. Harga yang berpatutan dan anda akan mendapat layanan yang mesra. Kami dari Persatuan Berbasikal Dungun selalu berkunjung ke JBS Bike untuk mendapatkan basikal, alat alat ganti dan lain lain peralatan sukan basikal untuk pelumba pelumba kami. Di ucapkan semoga JBS Bike maju jaya.
Sukan Berbasikal Untuk Semua.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kedai Baru ke ni...setahu saya dulu kedai ni jual basikal biasa aje...!!

Ada masa nanti nak pergi jenggok jenggok juga lah.


HambaAllah.

MyPoint2U berkata...

kedai ni ada dua segment,... bahagian kedai biasa,... macam -macam jenis basikal yang murah, hingga yang berkualiti tinggi,.. segment lagi satu, untuk peminat basikal,... banyak accesories,. pakaian dan sebagainya,... memang best..

Tanpa Nama berkata...

kdi nie pekeja nya semua blh d bawa berunding,kalau brg kdi lain x blh dapat,tp kdi jbs kita x perlu risau.harga pun berpatutan,Semoga Jbs lbh maju lagi

Tanpa Nama berkata...

kedai uncle lim..10 tahun dulu kedai ni kecik aje kat area kubang buaya.dah lame tak pegi kedai ni :-)