28 Oktober, 2008

MONSOON IS COMING NOW....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Musim tengkujuh kini dah mula melanda Pantai Timur Semenanjung terutama di Daerah ini.
Tiap tiap petang hujaaaaan.............hmmmmmmm.Teringat lagu (Hujan - Sudirman)

7 ulasan:

razifembi berkata...

Jom kita meriahkan hobi kita dengan hobi berfoto juga..ha ha ..sempoi gak kan...

kayuh beskal mesti la mau rakam gambar...

d80 oklah ..tapi da season sket..skrg kuar d90, d700 (full frame)

aku guna kamera lagi ciput...

lantak lah..as long you how u r gonna use it...right?

PLBD DUNGUN berkata...

Jom kita pakat meriah kan bidang foto tapi kena banyak belajar dan banyak model hendak dilaburkan. Tapi hobi punya pasal apa nak kira kan,kata orang leeer.
Wah dah ada D700 full frame lagi tu agak agak berapa rega nya erk..?

Tanpa Nama berkata...

Gambau tu nampak lokasinya mcm kat sura aje. mcm kenal je umah tu... umah sape erk...

razifembi berkata...

lama aku x check harga..mungkin 7-9k kot harganya d700 tuh...

kalau minat n ada pulus, ami ja lahh..puas ati...

kalau budget kecik amik dslr yg pun da ok...invest kat lense...

takot beli d700, lense lain xmampu angkat dah...susah gak..

ukur baju sendiri org katakan..

hehehe...

salam petang

razifembi, penang

Tanpa Nama berkata...

Hujan pun kena traning juga bro...!

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

hujan2...
sedap tidooooooooooo

hehheheh

PLBD DUNGUN berkata...

Salam razif-wah 7-9K mak datuk mahal nya tetapi berbaloi lah kan.

Salam no nama-Kenal ke rumah saya datanglah kita minum minum/takut budak budak sakit pulak nanti susah,marah pulak mak bapak mereka.

Salam Yan!e-itu semesti nya lah sedap tidur kalau hujan2 nih apa lagi bila lepas makan....hmmmmm.!!

Thank Q all...!!